Kundtjänst

Har du kaffe eller maskin relaterade frågor? Du kanske är intresserad av och ha kaffe på jobbet? Ring eller maila oss så kan vi boka in ett möte redan idag.

Ring eller maila oss redan idag

villkor

I samarbete med Klarna erbjuder vi fakturabetalning, delbetalning, kontokortsbetalning samt direktbetalning.

Dina varor skickas normalt sett så fort vi har fått din beställning. Vi försöker göra så gott vi kan och skickar varorna inom 1 – 2 dagar.

Försändelser skickas med Posten eller DHL beroende på vikt, storlek och destination. De flesta paket hämtas hos ditt närmaste utlämningsställe; Postens serviceställe eller DHL Service Point.

Du finner mer information om våra köpvillkor här

retur & byten

Om en vara ska returneras enligt ångerrätten ska alltid Gibsons Coffee AB kontaktas på info@gibsonscoffee.se. Ångerrätten gäller under förutsättning att kunden inte skadat eller använt varan. Vid returen skickas varan i originalförpackning med eventuella originalhandlingar. Om du väljer att få pengarna tillbaka sätter vi in beloppet på ett av dig valt konto efter det att vi mottagit och kontrollerat varan.

Livsmedel innefattas inte av ångerrätt enligt Distansavtalslagen. För övriga varor ger Distansavtalslagen dig som kund full rätt att ångra köp eller byta beställd vara inom 14 dagar. Ångerfristen börjar löpa den dag du tar emot varan.

Vid utnyttjande av ångerrätten står kunden för returkostnaden och ansvarar för att försändelsen kommer tillbaka till oss i oskadat skick, var därför noga med att varan emballeras på bästa sätt. Eventuella transportskador på grund av bristfällig emballering debiteras dig som kund. Varor som återsändes mot postförskott eller efterkrav utlöses inte av oss.

kontakt

gibsonscoffee

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att använda Gibsonscoffee.se godkänner du att cookies används för detta ändamål.